Electronic Design & Consulting Group SRL acorda asistenta pentru realizare ecrane serigrafice, imprimare serigrafica si imprimare tampografica.
De asemenea, acordam asistenta tehnica pentru instalarea si punerea in functiune a echipamentelor pe care la comercializam, iar in functie de documentatia pusa la dispozitie de clienti, si pentru alte echipamente, noi sau uzate.
Costuri service:
a) Cost service in perioada de post garantie a utilajelor vandute de EDCG este reprezentat de costuri deplasare tehnician dus/intors client + cost constatare problema + cost interventie
b) Cost service pentru utilaje care nu au facut obiectul unor contracte de vanzare/cumparare prin EDCG este reprezentat de costuri deplasare tehnician dus/intors client + cost constatare problema + cost interventie
In cazul in care remedierea problemei nu poate fi facuta din diverse motive (lipsa documentatie tehnica, instalatie electrica/pneumatica improprie de alimentare a echipamentelor, imposibilitatea achizitionarii pieselor de schimb, costuri prea mari rezultate in urma constatarii, etc.) se vor achita numai costurile de deplasare si constatare.